پمپ لجن کش، الکتروپمپ لجن کش.پمپ کفکش 

 

 

پمپ لجن کش، الکتروپمپ لجن کش.پمپ کفکش .نقطه کنترل

پمپ لجن کش، الکتروپمپ لجن کش.پمپ کفکش .نقطه کنترل

پمپ لجن کش تک فاز و پمپ لجن کش سه فاز

لجن کش ها از گروه الکتروپمپ های مستغرق سانتریفیوژ بوده و به منظور انتقال فاضلاب خانگی و صنعتی، پمپاژ سیالات همراه با ذرات جامد و معلق استفاده می شود. فروش انواع پمپ لجن کش و الکتروپمپ لجن کش تک فاز و الکترو پمپ لجن کش سه فاز، این محصولات بنا به نیاز مشتری در جنس های  پمپ لجن کش استیل و پمپ لجن کش چدن، لجن کش برنزی (برنجی)  ارائه می شوند. یکی از عمومی ترین کاربرد این محصولات پمپ لجن کش چاه آب می باشد. فروش برترین برندها و قویترین پمپ لجن کش در صنعت پمپ اعم از پمپ لجن کش پنتاکس، پمپ لجن کش لوارا، پمپ لجن کش ابارا، پمپ لجن کش سایر، پمپ لجن کش داب، لجن کش استریم و دیگر برندهای مطرح در بازار ایران، میباشد.

کفکش از ارتفاع ۵ متر پمپ آبنما نام دارد تا اندازه های مختلف و بر حسب اینچ وجود دارد , منظور از اینچ در پمپ قطر خروجی آب (سطح مقطع لوله) می باشد .

انواع پمپ های کفکش در بازار به صورت الکتروپمپ کفکش تکفاز و پمپ کفکش سه فاز هستند که معمولا پمپ کف کش و پمپ لجنکش به صورت فلوتر و ساده تولید  و عرضه می شوند و کشورهای معروف سازنده , پمپ کف کش ایتالیایی و پمپ کف کش چینی و پمپ کف کش ایرانی است و به نسبت کیفیت , قیمت نوسان دارد.

کف کش فلوتر به شکلی عمل می کند که وقتی آب از سطح پمپ پایین بیاید فلوتر پمپ دستور میدهد که کفکش قطع می شود,در اصطلاح بین المللی پمپ ها HEAD به معنای ارتفاع پمپاژ پمپ و DEBI به معنای مقدار آبدهی پمپ آب از خروجی پمپ است.

 پمپ های لجن کش در گروه  موتور پمپ های مستغرق سانتریفیوژ قرار دارند و بسته به نوع الکترو موتور  در دو نوع لجن کش سه فاز و لجن کش تک فاز ارائه می شوند. بسته به مصرف کننده  با تنوع جنس بدنه و پروانه به بازار عرضه می شوند ،لجن کش استیل، لجن کش چدن و لجن کش برنزی از آن جمله هستند.  عمده ترین کاربری پمپ لجن کش چاه آب و تخلیه استخر ها و برداشت آب از حوضچه ها ،نهرها و رودخانه ها  باشد. از دیگر کاربردهای لجن کش ها می توان به انتقال و پمپاژ فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی و دیگر سیالات دارای ذرات معلق و ذرات جامد اشاره کرد.
این پمپ ها می توانند به سنسورهای حرارتی، روغن، بیرینگ، آب و رطوبت مجهز شوند که این موضوع بستگی به توان نامی و شرایط استفاده و کار پمپ دارد.
لجن کش ها  بر مبنای شرایط نصب و کار دارای دو دسته بندی کلی می باشند که عبارتند از:

لجن کش شناور (لجن کش مستغرق)
این نوع لجن کش ها دارای درجه حفاظت IP68 می باشند .به گونه ای که  می توانند در سیال به صورت کامل غوطه ور شوند. عبور سیال از اطراف الکتروموتور که کاملا آب بندی شده است، باعث خنک شدن موتور و در نتیجه افزایش طول عمر آن و همچنین در اثر کاهش جریان موتور، راندمان آن نیزافزایش می یابد. بایستی توجه داشت که این الکتروپمپ ها حتما تمام بدنه و الکترو موتور در آب غوطه ور باشد چرا که در صورتی که آب اطراف بدنه موتور را در بر نگرفته باشد خنک سازی موتور به خوبی انجام نمی پذیرد و در نتیجه موجب آسیب به عایق موتور و سوختن موتور می شود.

لجن کش عمودی (ورتیکال)
در این نوع لجن کش ها، الکتروموتور در ارتفاع مورد نظر و در خارج سیال قرار دارد و پمپ در داخل سیال غوطه ور می باشد. این دو از طریق کوپلینگ به هم وصل می باشند. در نتیجه به راحتی می توان الکتروموتور را در صورت نیاز از آن جدا کرد. این نوع پمپ را اصطلاحا پمپ خشک نیز می نامند .

مشخصات فنی پمپ لجن کش:
جنس بنده پمپ لجن کش: استنلس استیل، چدن و برنز
جنس پروانه لجن کش: استیل، چدن و برنج

نوع تغذیه الکترو موتور: تکفاز یا سه فاز

مشخصات عملکردی: آبدهی(دبی)،ارتفاع (هد)

سایز لوله خروجی : این سایز بر حسب اینچ و ممکن است به شکل فلنج یا اتصالات رزوه ای باشد.

مشخصات اختصاصی : خرد کن دار ، فلوتر دار (قطع کن شناور)،

پمپ لجن کش خرد کن دار جهت انتقال فاضلاب حاوی ذرات معلق و اجسام جامد و الیاف باشد بکار می رود این نوع پمپ دارای

مکانیسم و شکل خاص پروانه و هوزینگ است که این امکان را به پمپ می دهد تا اجسام با ابعاد بزرگ را خرد و همراه با سیال پمپ کند .

عموما در این نوع پمپ ها از پروانه باز یا نیمه باز استفاده می شود . که باعث می شود اجسام جامد در داخل پمپ تجمع پیدا نکند . در صورت استفاده از پروانه بسته امکان گیر کردن اجسام جامد در داخل پروانه شده کار پمپ را مختل می کند .

                                                                                                                        عملکرد شناور (فلوتر) در پمپ های مستقرق

کاربرد پمپ های لجن کش:
انتقال و جابه جایی مایعات دارای ذرات جامد مانند الیاف بلند
انتقال و جابه جایی سیالات دارای ذرات سایشی
انتقال و جابه جایی فاضلاب صنعتی حاوی مواد شیمیای خورنده و اسید یا قلیایی
انتقال و جابه جایی آب آلوده
انتقال و جابه جایی آب گل آلود
انتقال و جابه جایی سیالات حاوی آب و گاز
انتقال و جابه جایی لجن پساب صنعتی مخلوط با آب
انتقال و پمپاژ در خمیر کاغذ و صنعت فولاد سازی
پمپاژ سیالات خورنده

انواع الکتروپمپ لجن کش از لحاظ نحوه خنک کاری:
الکتروپمپ لجن کش آب خنک
الکتروپمپ لجن کش روغن خنک
انواع لجن کش از لحاظ قرار گیری پروانه در هوزینگ یا پوسته و از لحاظ شکل:
لجن کش تک کاناله
لجن کش دو کاناله
لجن کش پروانه نیمه باز
لجن کش پروانه باز
لجن کش پروانه Vortex

 قیمت پمپ کف کش بستگی به ارتفاع و قدرت و کیفیت و کشور سازنده پمپ کفکش و پمپ لجنکش دارد , معمولا جنس پروانه های این نوع پمپ از نوع برنج می باشد ولی برخی از کارخانجات تولید کننده کف کش بر اساس سفارش پروانه استینلس استیل و نوریل (باکالیت) تولید می کنند , شفت این نوع محصول معمولا از جنس استینلس استیل می باشد که در برابر آب ضد زنگ باشد که به پمپ کفکش ضد زنگ نیز معروف است , سیم پیچی کف کش و یا پمپ لجنکش معمولا از جنس مس است ولی برخی کارخانجات تولید کننده از آلومینیوم برای سیم پیچی استفاده می کنندکه سیم پیچی آلومینیوم استاندارد نمی باشد , این نوع محصول انوع مختلفی دارد که بر اساس موارد کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال در مناطقی که آب شور باشد و یا PH آب زیاد باشد از کفکش استیل و یا کفکش با بدنه پلاستیک ( به کفکش استیل آب شور نیز معروف است ) استفاده می کنند ،  لازم به ذکر است در مناطقی که نه شوری آب و نه PH باشد از کف کش بدنه چدن و یا آلومینیوم استفاده می کنند.برای جلوگیری از سوختن کف کش ناشی از کار کردن پمپ در مخازن و یا چاه هایی که سطح پمپ پایین تر از دستگاه قرار میگیرند قطعه ای وجود دارد به نام فلوتر که درواقع کار این وسیله قطع و وصل کردن پمپ می باشد و به گونه ای عمل میکند که وقتی آب از سطح پمپ پایین می آید فرمان میدهد و پمپ قطع میشود و زمانی که آب از پمپ بالا می آید پمپ کف کش شروع به کارکردن میکند.این نوع دستگاه پمپ کف کش فلوتر دار نام دارد. اما در بعضی موارد پیش می آید که پمپ مورد نظر بدون اتومات خریداری میشود,لازم به ذکر است که در اینگونه شرایط میتوان فلوتر یا همان اتومات پمپ را خریداری و بر روی پمپ نصب نمود که این امر مانع سوختن پمپ کف کش می شود , مقایسه عمومی پمپ های کف کش ایرانی با پمپ های کف کش چینی , پمپ ها به دو بخش اصلی مکانیکی و الکتریکی تقسیم می شوند در بخش الکتریکی که شامل سیم پیچی است , ایران یکی از بهترین تولید کنندگان مس در جهان است و سیم پیچی های پمپ های کف کش و لجن کش ایرانی بی نظیر است اما در بخش مکانیکی که شامل رتور و استاتور و پروانه ها می باشد زیاد قوی نیست و تکنولوژی این امر در ایران خوب شکل نگرفته است , مانند دستگاه پیشرفته بالانس پروانه , دستگاه تست رتور هنگام چرخش ۲۹۰۰ دور و همچنین تست هایی نظیر اولتراسونیک , پمپ کف کش از نظر ساختار کلی به دو دسته عمده الکتریکی و مکانیکی تقسیم شده است که این دو مجموعه کنار یکدیگر باعث کارایی این دستگاه می شود , قسمت الکتریکی شامل سیم پیچ یا استاتور پمپ و قسمت مکانیکی که تاثیر خیلی زیادی در مصرف برق و طول عمر الکتروپمپ کف کش می گذارد پروانه پمپ . روتور می باشد , فروش پمپ کفکش استریم مدل اسکوبایی SCM3 , SCM6 , SCM8 دارای کابل و طناب , بدنه پمپ تمام استیل , پروانه استیل , شفت استیل (پمپ کفکش , کفکش چینی , فروش کفکش , قیمت پمپ کفکش) وارد کننده پمپ کفکش در ارتفاعات مختلف.

جنس پروانه پمپ های لجن کش از انواع استیل،چدن و برنجی می باشد.

الکتروپمپ های لجن کش در دو نوع ساده و فلوتر دار (قطع کن برقی)می باشد.

جهت جابجایی آب شور از الکتروپمپ لجن کش با بدنه و پروانه برنجی استفاده می شود.

پمپ لجن کش بادی (پنوماتیک)  و برقی ضد انفجارEXاروپایی جهت جا به جای انواع سیالات شیمیایی و قابل اشتعال و انفجار و انواع مشتقات نفتی با بدنه چدن و سه فاز قابل ارایه می باشد.

پمپ لجن کش از لحاظ خنک کاری به دو نوع آب خنک و روغن خنک تقسیم بندی می شود.

الکتروپمپ های لجن کش های تکفاز در دو نوع خازن داخل و خازن بیرون ساخته می شوند.

الکتروپمپ های لجن کش ها از لحاظ قرار گیری پروانه در هوزینگ یا پوسته و از لحاظ شکل به انواع تک کاناله،دو کاناله،پروانه نیمه باز،پروانه باز،پروانه VORTEX،پروانه جریان گردابی،خردکن دار ساخته می شوند.

الکتروپمپ های لجن کش های مستغرق از۱ تا ۲۰ اینچ ساخته می شوند.

الکتروپمپ های لجن کش ها از لحاظ نحوه نصب در دو نوع نصب ثابت و نصب متحرک ساخته می شوند.

الکتروپمپ کف کش بدنه پلاستیکی پنتاکس سریDP
۳۳۴,۰۰۰تومان

پمپ کف کش پنتاکس-PENTAX سری DH

پمپ کف کش لوارا-LOWARA سری DOC
۶۴۹,۰۰۰تومان

پمپ کف کش لوارا-LOWARA سری DIWA
۱,۷۹۳,۰۰۰تومان

پمپ کف کش شناور ارتفاع بالا سه فاز استریم سری QXN-QX
۹۴۷,۰۰۰تومان

پمپ آب کفکش محیطی لیو سری SPm37
۲۸۸,۰۰۰تومان

پمپ کفکش کوچک ۲۴ ولت مستقیم استریم مدل BL-2524N
۸۰,۰۰۰تومان

پمپ کفکش استیل فلوتردار تکفاز لئو سری XKS
۲۳۵,۵۰۰تومان

پمپ کفکش تکفاز استریم سری SVQ2200
۶۸۲,۰۰۰تومان

کفکش تمام استیل استریم سری SCM
۴۵۷,۵۰۰تومان

پمپ کف کش لوارا-LOWARA سری DN

پمپ کفکش پلاستیکی تکفاز فلوتردار لیو سری XKS
۱۶۳,۵۰۰تومان

پمپ کفکش فلوتردار لیو سری QDX
۳۰۱,۰۰۰تومان

پمپ کفکش چدنی و استیل لیو سری XQS
۶۵۰,۰۰۰تومان

پمپ کفکش پروانه نیمه باز لیو KBZ
۱,۶۴۶,۰۰۰تومان

الکترو پمپ کف کش چدنی ابارا DS
۳,۳۷۶,۰۰۰تومان

پمپ لجنکش تمام استیل سه فاز و تک فاز ابارا سری RIGHT
۱,۶۲۸,۵۰۰تومان

پمپ کفکش تمام استیل ابارا Best
۸۲۰,۰۰۰تومان

پمپ کفکش استریم سری SQD
۱۷۰,۰۰۰تومان

پمپ کفکش استریم سری SPP
۱۹۲,۵۰۰تومان

پمپ کفکش استیل استریم سری SVQ
۶۹۰,۰۰۰تومان

پمپ کفکش دوجداره پروانه استیل ۴-۱ ۱ اینچ راد پمپ
۶۰۸,۰۰۰تومان

پمپ کفکش دوجداره پروانه استیل ۲ اینچ راد پمپ
۹۲۷,۰۰۰تومان

پمپ کفکش دوجداره پروانه استیل ۳ اینچ راد پمپ
۱,۰۱۰,۰۰۰تومان

پمپ کفکش مستغرق ابارا سری PERLA
۴۴۸,۰۰۰تومان

پمپ کفکش تک فاز فلوتردار استریم سری SQD
۲۱۳,۵۰۰تومان

کاربرد پمپ لجن ک

پمپ های لجنکش  صورت XSPj تکفاز می باشند . این پمپ ها با بدنه نیمه استیل یا تمام استیل در بازار ایران موجود می باشند و سیم پیچی مسی دارند. از جمله کاربردهای این پمپ ها می توان به انتقال فاضلاب های صنعتی ، مصارف شهری و تجاری اشاره کرد . با توجه به راندمان بالای این پمپ ها ، حداکثر عمق غوطه وری آنها ۵ متر است .

پمپ های لجنکش .نقطه کنترل


پمپ های لجنکش .نقطه کنترل

پمپ های لجنکش .نقطه کنترل

پمپ های لجنکش .نقطه کنترل

کاربردها :

این نوع پمپ ها برای زهکشی فاضلاب در کارخانه ها ، سایت های ساخت و ساز و واحدهای تجاری ، سیستم های فاضلاب در تصفیه فاضلاب شهری ، ایستگاه های فاضلاب در محله های مسکونی ، پروژه های شهرداری ، استخر گاز متان و آبیاری زمین ها در حومه شهر به کار می روند .

مشخصات فنی پمپ :

حداکثر عمق غوطه وری: ۵ متر
حداکثر دمای مایع: +۴۰ درجه سانتی گراد
مایع میزان PH آب: ۴-۱۰

مشخصات فنی موتور:

سیم پیچ مسی
محافظ حرارتی داخلی
شفت از فولاد ضد زنگ جوش داده شده
کلاس عایق بندی : B
کلاس محفاظتی: IP68

برای انتخاب پمپ به موارد زیر توجه کنید :

  • انتخاب جریان و تجهیزات صحیح . به یاد داشته باشید که کارکرد دو پمپ به طور همزمان بهتر از یک پمپ است .
  • مصرف انرژی آن را در نظر بگیرید .
  • به مدت کارکرد پمپ و مجوز توجه کنید .
  • سیستم آب مورد نظر را ارزیابی کنید .
  • سایز پمپ مورد نیاز را در نظر بگیرید .
  • بهترین مکان را برای نصب پمپ انتخاب کنید (دسترس پذیری برای تعمیر)

ش

  • کاربرد در ایستگاه های پمپاژ فاضلاب های صنعتی و خانگی
  • لجن کش چاه آب
  • انتقال انواع فاضلاب خام
  • لجن پساب های صنعتی مخلوط با آب
  • صنایع کشاورزی(آبیاری ، زهکش)
  • سیالات حاوی هوا و گاز
  • صنایع ساختمانی
  • نیروگاه ها
  • لجن فعال فاضلاب غربال شده
  • صنایع چوب و کاغذ
  • صنایع چرم سازی
  • مزارع پرورش ماهی و میگو
  • کشتارگاه ها
  • فاضلاب خاص با الیاف بلند
  • هتل ها و رستورانها
  • فاضلاب صنعتی

پمپ لجن کش

پروانه

با توجه به نوع سیال مورد پمپاژ ، پروانه ی لجن کش ها دارای شکل و ساختار متفاوتی بوده که در زیر به چند نمونه اشاره می گردد.

۱٫ پروانه تک پره Impeller Single Vane

جهت فاضلاب همراه با مواد جامد

پروانه پمپ لجن کش

۲٫ پروانه نوع باز Free Flow Impeller

جهت پمپاژ فاضلاب خام و مایعات مخلوط با گاز و مواد جامد الیاف دار

پروانه نوع باز پمپ لجن کش

۳٫ پروانه چند پره Impeller Multi Vane

جهت پمپاژ فاضلاب دارای ذرات جامد و عاری از گاز

پروانه چند پره پمپ لجن کش

نمونه ای از پمپ های لجن کش

اطلاعات مذکور در ذیل فقط جهت دسترسی سریع مشتری می باشد، لذا پیشنهاد می گردد جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر از لیست بالا محصول مورد نظر را انتخاب نمایید. همچنین قیمت های مذکور در ذیل بدون اطلاع قبلی قابل تغییر می باشد، لطفا جهت دسترسی به بروزترین قیمت لجن کش با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

لجن کش لوارا سری Domo

پمپ لجن کش لوارا

پمپ لجن کش مستغرق DOMO
پمپ لجن کش مستغرق فاضلاب دارای ذرات معلق جامد
الکتروپمپ استیل ضد زنگ، با پروانه دو کاناله یا ورتکس

برای ذرات معلق در سیال تا قطر ۵۰ میلی متر ( سری DOMO 7 و DOMO &VX تا ۳۵ میلی متر)

مدل پایه با توان مجاز ۰٫۵۵ تا ۱٫۵ کیلووات

 

قیمت دهانه خروجی آبدهی ماکسیمم ارتفاع ماکسیمم توان نوع مدل
ریال (اینچ) (m³/h) (m) (hp) پمپ Domo
۱۰,۱۰۰,۰۰۰ ½ ۱ ۱۹٫۷ ۱۰٫۷ ۰٫۷۵ لجن کش تکفاز ۷
۱۳,۶۰۰,۰۰۰ ۲ ۳۰ ۱۰٫۱ ۱ لجن کش تکفاز ۱۰
۱۱,۸۰۰,۰۰۰ ۲ ۳۰ ۱۰٫۱ ۱ لجن کش تکفاز ۱۰T
۱۷,۴۰۰,۰۰۰ ۲ ۳۶ ۱۲٫۷ ۱٫۵ لجن کش تکفاز ۱۵M
۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۳۶ ۱۲٫۷ ۱٫۵ لجن کش تکفاز ۱۵T
۱۶,۲۰۰,۰۰۰ ۲ ۴۲٫۲ ۱۴٫۸ ۲ لجن کش تکفاز ۲۰T
۱۱,۴۰۰,۰۰۰ ۲ ۲۴ ۷٫۷ ۱ لجن کش سه فاز پروانه Vortex ۱۰VXT
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ ۲ ۲۴ ۷٫۷ ۱ لجن کش سه فاز پروانه Vortex ۱۰VX
۱۳,۶۰۰,۰۰۰ ۲ ۲۷ ۹٫۱ ۱٫۵ لجن کش سه فاز پروانه Vortex ۱۵VXT
۱۶,۹۰۰,۰۰۰ ۲ ۲۷ ۹٫۱ ۱٫۵ لجن کش سه فاز پروانه Vortex ۱۵VX
۲۸,۴۰۰,۰۰۰ ۱ ۶٫۶ ۲۵ ۱٫۵ لجن کش تکفاز خرد کن دار GRI 11
۲۴,۲۰۰,۰۰۰ ۱ ۶٫۶ ۲۵ ۱٫۵ لجن کش سه فاز خرد کن دار GRI 11 T

 

پمپ لجن کش لوارا سری DL

پمپ لجن کش لوارا سری DL

پمپ لجن کش لوارا
پمپ لجن کش مستغرق فاضلاب دارای ذرات معلق جامد
با جنس بدنه چدن و استیل ضد زنگ

با ساید چنل یا پروانه ورتکس

طراحی شده برای ذرات معلق در سیال تا قطر ۶۵ میلی متر

هد تا ۲۰ متر

ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب در ساعت

توان مجاز ۰٫۶ تا ۴ کیلووات

سایز کردن اینورتر تک فاز

اغلب هنگام استفاده از یک درایو فرکانس متغیر (VFD) یا اینورتر ممکن است متوجه شوند که آنها نیاز به اتصال این اینور تر به یک منبع تغذیه ورودی تک فاز با اسب بخار بالاتر دارند . از آنجا که تنها منبع قدرت سه فاز را به عنوان یک ورودی برای VFD های اسب بخار بالا در نظر می گیرند ، تنها چند گزینه یا جایگزین باقی می مانند. نگران نباشیدیک راه حل وجود دارد.

اگر شما تنها از یک درایو فرکانس متغیر (VFD) برای موتور سه فاز استفاده می کنید و منبع در دسترس شما برای ورودی تک فاز است ، پس شما می توانید از یک درایو فرکانس متغیر با منبع تغذیه ورودی تک فاز استفاده نمایید . شما تقریبا همیشه می توانید ازامتیاز اینور تر ها استفاده کنید با یک منبع تغذیه ورودی تک فاز خروجی سه فاز . هنگامی که تنها یک ورودی تک فاز در دسترس است، تنها روش قابل قبول و معمولی این است که از یک اینورتر با ورودی تک فاز کار می کنداستفاده شود .

برای این هدف بایستی این موضوع مورد توجه  قرار گیرد  در شرایط ایده آل اینور تر به عنوان یک دستگاه تبدیل پارامتر های الکتریکی عمل می کند که ب  روی مشخصه های مانند فرکانس و و ولتاژ بسته به شرایط عملکردی تغییر اعمال می کند که بر این اساس یکی از این مشخصه ها ضریب v/f است .

با توجه به به این که این تغییرات به صورت اجتناب ناپذیر جریان را در خروجی و ورودی تحت تاثیر قرار خواهد داد . و قبول این نکته توان در ورودی و خروجی برابر است پس اگر بار یا توان مصرفی  در خروجی بر اساس پارامتر های سه فاز تعیین شده باشد . هنگام انعکاس آن درتوان ورودی بایستی به شکل تک فاز محاسبه گردد . بنا براین برای تعیین جریان در ورودی اینورتر جریان نامی موتور سه فاز را با توجه به جریان قید شده بر روی پلاک موتور در عدد

۳√ یا همان ۱٫۷۳۲ ضرب نموده با این ترتیب جریان ورودی در  سمت تک فاز مشخص خواهد شد .

VFD Input Current > Motor Current Rating * 1.73

به هر صورت جریان ورودی نباید کمتر ۱٫۷۳ برابر جریان نامی موتور باشد

 

مدل DL جنس پروانه دهانه خروجی (inch) حداکثر آبدهی (m³/h) حداکثر ارتفاع (m) قدرت (hp) نوع ولتاژ قیمت (ریال)
۱۰۵ ۳۰۴ استیل ۲ ۳۰ ۱۴٫۱ ۱٫۵ لجن کش سه فاز ۱۸,۳۰۰,۰۰۰
۱۰۹ ۳۰۴ استیل ۲ ۳۶ ۱۸٫۳ ۱٫۵ لجن کش سه فاز ۲۱,۱۰۰,۰۰۰
۱۲۵ ۳۰۴ استیل ۲ ۴۲ ۲۱٫۹ ۲ لجن کش سه فاز ۲۱,۹۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها:

منتظر شنیدن دیدگاه شما هستیم

ارسال دیدگاه

ایجاد حساب کاربری
نام و نام خانوادگی (ضروری)
شماره موبایل (ضروری)
تخصص
شهر
بازیابی رمز عبور
رفتن به نوار ابزار