سیستم تعلیق پژو ۲۰۶

سیستم تعلیق پژو ۲۰۶

تعلیق مستقل مک فرسون

در این نوع تعلیق یک طبق در زیر و یک محور نسبتا بلند در بالای اهرم چرخ به کار می رود اهرم زیر

گلگیر به وسیله ی فلانچ یاتاقان می شود و محور میتواند داخل فلانچ چرخش کند از طرف پایین هم

 محور چرخ روی سیبکی چرخش می کند بنابراین در مفصل بندی ان فقط یک سیبک قرار دارد

مزایای تعلیق مستقل مک فرسون

الف: ساده بودن ساختمان تعلیق و ارزانی قیمت تمام شده و امکان تغییرات ان  

ب: چرخ کم کج می

 شود و لاستیک سایی ان زیاد نیست  

ج : از بین زوایای مختلف فقط دو زاویه کستر و تواین نیاز به  تنظیم دارد.

 

معایب تعلیق مستقل مک فرسون

الف:  به تکیه گاه زیر گلگیر  جایی  که  فلانچ  بسته می شود  نیروی زیادی وارد می شود از این رو

باید زیر سازی نیرومندی در هنگام ساخت به عمل اید

ب: ضربه های چرخ با وجود قرار دادن لاستیک به اتاق وارد می شود و تولید صدا می کند 

  ج: نیروهای عمودی و عرضی  وارد شده بر چرخ اهرم مایل بلند را کج می کند و در نتیجه دسته ی

پیستون کمک فنر کج می شود و ضمن ضربه زدن تعلیق لاستیک سایی افزایش می یابد

 

سایت نقطه کنترل جهت آشنایی شما راجب راههای تعمیرات سیستم تعلیق پژو ۲۰۶ اقدام به تهیه دفترچه راهنما نموده و شمارا به تماشا و مطالعه آن دعوت مینمایم.

لطفا کلیک نمایید.

مشاوره با متخصص
Added to wishlistRemoved from wishlist 0
آبگرمکن برقی سپهر الکتریک مدل SE7G
Added to wishlistRemoved from wishlist 0
آبگرمکن گازی سپهر الکتریک مدل SE10G
Added to wishlistRemoved from wishlist 0
Sale! شوفاژ برقی مگامکس مدل MOH-1550
Added to wishlistRemoved from wishlist 0
شوفاژ برقی جنرال اینترنشنال مدل GI-18F13
منتظر شنیدن دیدگاه شما هستیم

ارسال دیدگاه

ایجاد حساب کاربری
نام و نام خانوادگی (اجباری)
شماره موبایل (اجباری)
تخصص
شهر
بازیابی رمز عبور