سیستم تعلیق پژو ۲۰۶

سیستم تعلیق پژو ۲۰۶

تعلیق مستقل مک فرسون

در این نوع تعلیق یک طبق در زیر و یک محور نسبتا بلند در بالای اهرم چرخ به کار می رود اهرم زیر

گلگیر به وسیله ی فلانچ یاتاقان می شود و محور میتواند داخل فلانچ چرخش کند از طرف پایین هم

 محور چرخ روی سیبکی چرخش می کند بنابراین در مفصل بندی ان فقط یک سیبک قرار دارد

مزایای تعلیق مستقل مک فرسون

الف: ساده بودن ساختمان تعلیق و ارزانی قیمت تمام شده و امکان تغییرات ان  

ب: چرخ کم کج می

 شود و لاستیک سایی ان زیاد نیست  

ج : از بین زوایای مختلف فقط دو زاویه کستر و تواین نیاز به  تنظیم دارد.

 

معایب تعلیق مستقل مک فرسون

الف:  به تکیه گاه زیر گلگیر  جایی  که  فلانچ  بسته می شود  نیروی زیادی وارد می شود از این رو

باید زیر سازی نیرومندی در هنگام ساخت به عمل اید

ب: ضربه های چرخ با وجود قرار دادن لاستیک به اتاق وارد می شود و تولید صدا می کند 

  ج: نیروهای عمودی و عرضی  وارد شده بر چرخ اهرم مایل بلند را کج می کند و در نتیجه دسته ی

پیستون کمک فنر کج می شود و ضمن ضربه زدن تعلیق لاستیک سایی افزایش می یابد

 

سایت نقطه کنترل جهت آشنایی شما راجب راههای تعمیرات سیستم تعلیق پژو ۲۰۶ اقدام به تهیه دفترچه راهنما نموده و شمارا به تماشا و مطالعه آن دعوت مینمایم.

لطفا کلیک نمایید.

منتظر شنیدن دیدگاه شما هستیم

ارسال دیدگاه

ایجاد حساب کاربری
نام و نام خانوادگی (ضروری)
شماره موبایل (ضروری)
تخصص
شهر
بازیابی رمز عبور
رفتن به نوار ابزار